I'M ALL HERE, PEOPLE

February 27, 2011

Confession

Hai semua.Aku nak buat pengakuan dekat depan mata korang sekarang yang aku seorang:


1.Pemalu.Yup,semua wanita di bumi ALLAH ni kan lahir di dunia dengan ada perasaan indah itu.Lagi satu,aku pernah terbaca dalam satu artikel.Cakap pasal malu.Malu ialah benteng antara perempuan dan lelaki kerana malu dapat menjaga batas-batas pergaulan antara mereka.Betul tak?Huhu,but sekarang aku rasa,aku dah kurang perasaan indah tu.Sedikit demi sedikit makin hilang.Aku benci.Aku tak suka.Aku nak bina balik benteng tu.Insya-ALLAH,Ya ALLAH,kuatkan lah kembali iman ku dan peliharalah aku dari perkara-perkara negatif a.k.a maksiat yang dahsyat. :(

2.Gedik.Hurmm,yang ni,aku taknak comment apa2.Haha,not every girl kat dunia ni semua gedik.Mungkin 85% yang gedik,and the rest tak gedik.Unfortunately,aku dalam group budak girls yang gedik.Hihi,aku suka jadi gedik.Tapi,gedik yang semula jadi.Aku bukan gedik yang dibuat-buat.Even,my friends (guysandgirls) cakap,

"Aimi ni gedik yang comel.Gedik yang semula jadi. :)"


3.Sensitif.Oh,ini perasaan yang semua ada including lelaki.Huhu,aku juga sangat sensitif.Sangat-sangat sensitif.Tapi,aku lebih suka menanggung perasaan sensitif ni dalam hati.Tak kongsi sangat dengan orang lain.Aku nak sentiasa dalam mood happy eventhough hati aku sedih and terluka.Nak buat macam mana kan,that's my nature feeling.Cuma,kadang-kadang,kalau rasa macam nak meletup,memang habis semua aku hambur dengan mata berair dan hidung merah macam hidung babun.--'(Sorry,pada kawan aku yang terpaksa tenangkan perasaan aku time aku sedih.So sorry,korang terpaksa berdepan dengan muka babun aku yang tak cantik and gemuk ini)

4.Jealousy.Haha,aku paling tak suka feeling ke-4 ni.Serius!Benci-benci!Even,kadang2 dengan kawan-kawan aku pun,aku boleh jealous dengan dorang if dorang tinggalkan aku sebab orang lain including boyfriend dorang.Urggh!menyampah kan aku ni?cepat tampar muka si gedik ni!


5.Baik.Aku suka yang ni.Kawan aku selalu puji aku baik.Thank you.Aku memang baik,kadang2 je gedik :p

6.Penyayang.Aku akan jadi lemah gila bila tengok kucing.Perasaan sayang yang membuak-buak tu,aku tak dapat elak.Haha!sayang gila kat kucing aku,especially,Kyomie.Hehe,ada story sikit tau pasal nama Kyomie tu.Kyo tu,nama watak lelaki yang paling aku minat gila dalam satu anime jepun,which is fruit basket.Hehe,nama aku kan Aimi.So,combine nama kitorang ala-ala couple(padahal tak pun),jadilah KYOMIE. :)


7.Funny.Haha!yang ni memang nature feeling aku.Aku jenis yang bising and tak boleh duduk diam lepas korang dah start cakap2 dengan aku.Aku akan pastikan,korang takkan lupakan aku sebab aku janji akan bahagiakan orang yang aku jumpa and aku kenal :)

That's all for me.Nite,peeps!