I'M ALL HERE, PEOPLE

July 3, 2014

Blogger event: Ramadhan's Menu Launch by Fish&Co's ♥

Assalamualaikum, Hi dearest!

Al-Hamdulillah, masuk hari ni dah hari ke-5 kita berpuasa, and in shaa ALLAH malam ke-6 kita berterawikh. So far, you guys cukup kan tak hari-hari dengan buat amalan kebajikan? kalau buat, baguslah sebab time bulan Ramadhan ni sahaja lah bulan mulia and paling orang nak cari blessings and do good things. Sama-sama kita manfaatkan bulan kesayangan semua umat islam ni hokey ♥ 

Basically, kalau tengok tajuk entry kedengaran seperti over mak nyah kau! Indeed, bila saya tulis pun saya rasa macam erk erk, kedengaran seperti retis padahal tak pun *wadehel* but Al-Hamdulillah, rezeki before Ramadhan month encounter, saya dapat email and saya antara blogger bertuah yang dijemput sempena pembukaan menu terbaru and SOO DAMN GOOD + DELICIOUS foodies untuk bulan Ramadhan di Fish&Co's, Pavillion, Malaysia.

Details of Private Ramadhan event:



See, korang boleh baca sendiri kan? actually, ni first time saya dapat pergi event mewah. Serious talk! tak pernah lagi weh dapat, thank you Fish&Co ♥ 



Ya ALLAH, menangis terharu bila tengok benda ni terpampang kat depan mata. Tak sangka Fish&Co terpandang and terpilih blog saya compared to other marvelous and great blogs/bloggers untuk private event ni. Thank you again! 


Actually, I was supposed to sit next to her. Saya minat sangat dengan blogger/model/Entrepreneur ni, korang mesti kenal kan!



Kak Fatin Suhana! I love her sebab dia bagi inspirasi pada saya untuk keep moving dalam course dia and turn out I pun ambik sama macam dia, which is Business. In shaa ALLAH, saya pun akan launch my own product nanti, ehehehe :3

Tentative events start dari pukul 6.30 petang, but then, time tu still ramai lagi tengah Que nak register lah, hape lah so event start around 7.00. Mula-mula lagi, decoration of the place inside Fish&Co. are super pretty. Nampaklah semangat keikanan kat dalam tu dengan wujudnya net and fishing stuffs.



Goodies bag for everyone! Hadiah semua comel-comel, style budak sangat! 

I'm with my super sexy three girlfriends for that day, Shahrida, Ariena and Zazareena datang event ni dengan perut kosong.Bagus sangatlah, nasib baik kitorang di'serve' dengan menu baru Fish&Co's. Apa lagi, kita ngap lah kan!






Ini namanya prawn fritters. Lebih kurang macam appetizer, or actually memang Appetizer. I love the Summer cooler, which is the non-alcoholic beverage yang Fish&Co's serve + termasuk dalam special Ramadhan's Menu.



Serious, air ni sangat RECOMMENDED ♥ Saya rasa, saya tambah 4-5 gelas malam tu LOLOLOL 

Event bermula lepas Maghrib, approximately 7.50-8.00 after certain people done with their Maghrib prayer. Activity bermula dengan kata sepatah dua dari Manager/Founder Fish&Co's and warm greetings for VIP guests.




Le Manager/Founder Fish&Co's and VIP guest, Dato' Fazley Ya'akob  

Brother yang kendalikan event kat sana banyakkk buat lawak sepanjang event tu, all the people keep laughing and we're totally having some fun times there :)



And then, Lucky draw time. They are two lucky people yang dapat these amazing prizes. Jealous siakkk sebab I memang lama gila nak earphones Beats. *Nangis bawah meja*
Setiap event, memangg tak sah kalau tak ada lucky draw. But hari tu,my luck takde, so saya tak menang sebab I tak bagi my card. Oh my, saya betul-betul lupa pasal my own card since I never pernah invite mana-mana event kan. Lepas ni, kena lebih aware.

Sambil ber'Lucky draw', sambil tu jugaklah gegeng haku nak selfie. Aduhh over dorang dowh, kalah cik kak and abang-abang bloggers kat sana tu hahaaha!





Lovely Baes  Ariena and Zazareena. 




Lovely bae ♥ Shahrida and myself.

Done with selfiessss, we're being serve with these delicious main course.



I got Grilled Peri-Peri chicken, whereas my partners Shahrida got Seasonal catch. Tengok pun dah meleleh air liur kan? check this out!





I have to say, my heart goes to my own dish compared to Shahrida punya. I punya foods seriusss big portion, kena dua orang makan k. Guys, you should try Fish&Co's new Ramadhan menus by yourself, I guaranteed gilaaa korang akan fall in love terus masa first bite 



Done with main course, tak sah lah kalau tak ada dessert. This is Triple Chocolate cake and yes, it is very moist and fully chocolates enter into your, my big,fat mouth. Damn, you're delicious baby! 

When the event is over, I is balik rumah cepat-cepat nak tengok special items inside the goodies bag. See, cuteness overload! 



I love the file. In shaa ALLAH, guna nanti masa bukak new sem k. I would like to say thank you soo much for Fish&Co's and whactcha waiting for, babydolls? go and grab one now! Eh, bukan now lah, nanti masa berbuka puasa k. Their Ramadhan's menu sangat murah, you guys can get RM64++ for two and yes, both foods are REALLY big portions. Serious, you guys akan kenyang nak mati, eh mati kekenyangan. Be careful k :P

You guys can check them out on FACEBOOK, Follow them on TWITTER and INSTAGRAM too!

Check their website too for more information :CLICK HERE:

Fish&Co's: WIN + TOTALLY RECOMMENDED! 

P/S: Most of the pics taken from Fish&Co's FACEBOOK and combination of my baes punya Galaxy Note 3 + Iphone 4S+ Sony. That's explain the pics have different light and kecantikan. errr K

Lots of love,
Miss A :)