I'M ALL HERE, PEOPLE

September 7, 2013

Congratulations!

Assalamualaikum, Hai :)

Al-hamdulillah, hari ni, genap sudah abang saya yang gemuk *lol a.k.a big brother sudah tamat study as a master student di IUKL. Memang meriah and organized kali ni punya ceremony compared to masa abang saya grad as a degree and diploma holder. Great job, IUKL!


                 sekarang pandai dah nak berphotoshoot tak bertauliah. K 


Time ni, sengaja selfies banyak dengan adik sebab mama and kakak kena stay dewan, captures all the sweet moments for abang. Bestnya graduate according to schedule, I hope I can be like my brother too, In shaa ALLAH, grad awal, dapat kerja awal, kahwin awal #eh



Ni adik. Cute kan? KBYEE haha motif pic: nak nampak wedges dia baru beli semalam. gedik

So, after a while, baru lah took pics all our family. Everything went smoothly :)

Okay, muka semua orang kat bawah nampak over cerah sebab ada orang tolong snapkan camera kakak moks and kakak moks sukaa sangat guna apps camera360. Urghh, tak pernah wehh minat camera360, idk why. suka cymera je ehiks ❤  kualiti pic nampak hodohh jugak sebab ini pic dapat from whatsapp kakak. wadehelll




K,everyone jadi hantu gomak. Putih terover errrr -.-

So, as a lil motivation for me untuk stay focus on my study, I surprised my self with some graduation flower bear with graduation hat and scroll!



Chocolate and White. So cute! >,<

Anyway, abang ku sayang,

Tahniah diatas hari graduasi mu and stay focus on seeking jobs. Jangan main-main dah lepas ni, umur dah 27! I know you can find the right one, you just don't seems too confident and always in two minds to do what you want according to your fields, or what do you have to be to please us. Just be who you are, all the best in your life. And please, kurangkan mem'belon' diri lagi kat rumah lol :P

We all love you ❤ 

sincerely,
Mama, kakak moks, Ameem, Aisya and not to forget our late father. Papa, ini hadiah abang untuk papa. Hadiah ameem untuk papa melihat scroll kat tangan Ameem lagi 3 tahun, in shaa ALLAH kalau Ameem masih panjang umur untuk study hard, work hard and do my very best in everything I do just for you, old man :')

Lots of love,
Miss A :)