I'M ALL HERE, PEOPLE

January 16, 2013

Cuteness overload

Assalamualaikum and Hii people! May ALLAH bless us and people, let's make it everyday as our last day di bumi ALLAH, jadi sentiasalah bersyukur dengan nikmat yang ALLAH kasi, especially nikmat jantung still dup dap dup dap for every second, every minutes and every hour. well, every day, every week and seterusnya. Al-Hamdulillah, Hehe :)

Miss A nak tanya ni, bagi korang kan, apps apa paling korang suka install dalam handphone or tabs? Memandangkan saya jenis suka install any apps, soo I don't know much about apps yang paling famous,like seriously. Eh jap, mesti korang tak faham kan apa yang saya sampaikan ni? K lah, it's like this. During in the middle of bulan september, Di UIAM ada buat PC fair and saya tergerak hati untuk membeli-belah bermacam gadget disamping menghabiskan duit, like always -.- and dalam banyak-banyak pelaburan membazir yang saya buat semasa di PC fair, membeli TAB merupakan pelaburan yang dikecualikan. Got what I meant? hehe try click>>> :LINK: Then, korang faham why I love this tab, like super crazyy! 


        Man, isn't she's the most adorable ever??!  *Ini iklan, sila pedulikan*...her name is Allison,btw :3

One of the most apps yang paling saya suka and saya cinta is POU. POU? Pebenda tu? is it PAU? haha, no lah peeps. POU ialah sejenis pet aliens yang berbentuk segi tiga yang bila kita tengok, kita rasa macam nak anyoyooyoyoy omey-omey*tersembur suara gedicz di mulut* yang hanya boleh di download di ANDROID and soon, di APPLE jugak. Idk much about the OS whatever semua, but heyy, this POU game is freaking hilarious and real cuteness overload! >w<



Time ni, still in level 49. Sekarang, the owner of the company dah update level until 100! how cool is that! lebih banyak games, foods, wardrobe. Sumpah comel! Oh yess, my POU'S alien name is AIMII. POU is soo cute, just like me #eh :3



Seperti macam manusia jugak yang memerlukan rumah, game POU ni jugak ada 4 bilik a.k.a rumah dia. Ada bedroom, lab room, game room and also kitchen. Part di Game Room best sebab kita boleh main dengan POU dengan bermacam-macam jenis game such as;

1.Food drop
2.Pou Popper
3.Find Pou
4.Pou sounds(i hate this game, yang lain okay. erk -.-)
5. and soo much more!



Haha, time ni my cutie pie POU kotor sebab baru bangun tidur and she really need to take a bath XD Part yang tak boleh blah, taik dia pun ada mata. that's just tooo cute! (taktau lah saya ni normal ke tak minat taik yang bermata and weirdly alive! -.- K)



Memandangkan POU ni macam meow meow jugak (or others pet, suko hati ekau lah nak fikir pet kegemare ekau, aku minat kucengg), POU berhak untuk rasa lapar, marah, sedih, sakit, mengantuk and so on. Time ni, sengaja nak feed dia makan bagi dia gemukkkk lagi until dia marah sebab dia dah terlalu kenyang. HOMAIGADDDD, POU is soo cute! gerammm gila kkkkkkkkk! >.<

Soo, I thought I was the only one yang minat game POU ni, but then, my adik pun minat jugak and now she's bela'ing' one in her HTC's handphone! tapi, at least ke'obsesi'an saya terhadap POU masih di tahap boleh control lagi, but not my sister. Dia lagi obses dengan POU sampai melukis-lukis kat buku, kat my tab, kat dinding rumah, My gad, she's psycho path :O


           

                 Sabar eh sya, sabar *tepuk belakang adik perlahan-lahan* ._.

And guess what? Barangan POU jugak boleh di dapati through belian online like Mug and T-shirt POU. But, saya tak pernah try lagi beli. Maybe after saya beli(in shaa ALLAH, cukup duit) then, I can show to you peeps! :)

Bottom all, saya rasa apps ni paling best sebab ia melibatkan penjagaan sesuatu barang bernyawa even POU ni bukan real pun, Apps ni buat kita rasa lebih bertanggungjawab and preparation untuk menjaga baby(even POU ni langsung takde baby features -.-) suatu hari nanti, kih kih erk, okay, sekarang ni pun saya malas nak jaga  barang sendiri and tak larat nak jaga kucing yang berlambak-lambak kat rumah, tapi bukan main lagi  berangan sampai fikir pasal anak. Amboii!

P/S:Anyone yang ada install apps POU ni, add lah saya, nama POU saya AIMII. Sorry, POU only available di Android, not APPLE, Windows phone. I. think. erk ._. (do correct me if i'm wrong, LOL)

P/S: best apps ever, must install it, peeps! <3

Lots of love,
Miss A :)