I'M ALL HERE, PEOPLE

January 4, 2013

Total makeover

Assalamualaikum and Hii people!

Yeah, setelah berhempas pulas meng'edit' my bloody header sempena dengan arus tahun baru 2013 *over*, akhirnya dapat jugak idea untuk create header baru and for the first time jugak, menggunakan model ANTM Allison Harvard as my inspiration due to her eyes and doll-y looks :3



Kenal tak si cantik nak matiii nii??? haha, pentipu gila kalau korang tak kenal dia.I mean, pada yang follow ANTM, kalau tak silap, she's runner up untuk cycle 12 and also featured dalam ANTM cycle 17 All Star. Well, at first saya gunakan header kat atas ni, tapi idk, saya nak buat something extravagance sikit, so I created another one demi blog tercinta *blink eyes*



TARAA! ini adalah first attempt menggunakan pic manusia yang gorgeous besides doodles and bunga,and cupcakes, and whatever material lain lagi lah kan yang pernah saya jadikan as the symbol of this blog.Why I chose Allison?

1.Allison Elizabeth Harvard ni sangat unique and her eyes! My god, like a piece of art. cantikk sangat ciptaan ALLAH ni, hehe

2.Dia kurus and yeahh, memandangkan azam tahun ini adalah untuk kurus dengan jayanya nanti In shaa ALLAH, Allison telah saya lantik untuk dijadikan as my role model. Tapi,taknak lah kurus sangat macam dia, just sedang-sedang je >w<

3.He lost his father due to cancer, nasib Allison sama macam saya. I lost my dad too last year,approximately 7 months dah. Sebabnya..ermmm..errr sorry, tanak cakap lah. tiba-tiba rasa sebak T.T

Dear Allison, I will always support your model carrier and stay pwettayyh dengan mata awak! oh my, wish someday I can meet with you, my darling :)





See the leg? I want that! 

Selamat pagi,Salam subuh,and great, thanks to caffeine I can't sleep at all. sekarang baru rasa ngantuk -.-

P/S:header baru dah, handphone tak baru-baru lagi ni. adoii
P/S lagi: Header baru hadiah saya untuk blog. Ailebiu bloggie! :3

Lots of love,
Miss A :)