I'M ALL HERE, PEOPLE

January 29, 2013

Can't wait Part 2

Assalamualaikum and Hiii everyone! <3 <3 <3 

Al-Hamdulillah,
Al-Hamdulillah,
Al-Hamdulillah :')

Just now, yes, Just now, saya bukak link UIAM *I love you, UIAM!* untuk tengok result first sem saya as a degree holder and macam biasalah, time first-first tengok, taip number matric and password berpeluh-peluh tangan I ni, k -.- jantung pulak, dup dap dup dap entah keberapa 130940580890 juta kali berdegup mengepam darah dari badan ke otak, dari otak ke badan and blah blah blah macam biasa sebab nak check result.

Yes, Almost 3 and a half weeks saya di rumah, berperang dengan perasaan anxiety tahap max, selalu dapat mimpi buruk, ada saja benda tak kena depan mata yang rasa nak marah tahap babengg, feelings terhadap makanan tidak terkawal dek kerana nafsu, AKHIRNYA! saya dah bebas bila mata sepet dahku melihat result.

One word. AL-HAMDULILLAH :) 

tak sia-sia belajar macam taik masa first sem ni, kih kih eh tak! saya belajar dengan bersungguh okay :') really paids off! seriously and berdasarkan entry pertama, which is yang ni, >>LINK<< I'm really looking forward untuk next sem! In shaa ALLAH, doakan yang terbaik untuk saya, dear readers <3





Muka agak kering and kemerahan sikit after facial MEIKO. try baca entry ni >>LINK<< ada sama macam ALLISON tak? kih kih erkk ._. *tak lawak kali kedua, k*

P/S:New sem, I will do my really damn best! In shaa ALLAH!AMINNNN!
P/S:next update, akan lebih kepada tips. I will, In shaa ALLAH :)

Lots of love,
Miss A :)