I'M ALL HERE, PEOPLE

June 10, 2013

SUCI by Yatt Hamzah

Assalamualaikum, Hai semua!

Wah, wah, wah... nampaknya kali ni, entry saya berkait rapat dengan mahkota wanita muslimah, can you guys guess? Yess! pandai pun *tetiba, K* I'm talking about tudung!

I love tudung bawal and shawls, but frankly speak, saya prefer shawl yang labuh, yang tutup dada, yang tidak jarang and at the same time lawa dan cantik nak mati! Damnn, mana nak cari shawl cenggini eh? 

Jika awak awak especially kakak manis, nyonya lawa, auntie yang gojes, adik perempuan cute miut menghadapi problem macam saya, saya cadangkan, Marilah mencuci mata usha shawls SUCI by Yatt Hamzah!



It's all started when saya, and family (except kakak) pergi PWTC a day before pilihan raya PRU13 berlangsung. Tak silap saya, hari sabtu. LOL cerita basi baru mahu update, apedah kau Aimiii! But, if korang search kat archives blog bulan may or june 2013, rasanya baru korang faham. Sekarang saya cuma mahu tunaikan janji lama. Hehe --> CLICK

When wandering around sambil membeli buku dengan awesome nya sampai tak hingat dunia, tak hingat duit dalam poket *but well, hari tu, abang belanja BRIM dia rm50 just for me, auww thanks! :')* Masa nak on the way balik, terserempak dengan booth sis Yatt. Oh my, first time saya tengok artis comel yang Al-Hamdulillah, mendapat hidayah dari ALLAH untuk menutup aurat,  di  depan mata kepala sendiri sambil mulut overly peramah pot pet pot pet menghebahkan product shawls and tudung nya, iaitu SUCI by Yatt Hamzah!



Booth sis Yatt memang ramai sangat orang, and depan booth dia actually hari tu, Heliza Helmi datang jugak, but well takdak rezeki nak jumpa T_T takpelah, jumpa sis Yatt pun dah kira bersyukur 48983848321 juta kali! Comellll gila k sis Yatt ni, serius! So, after dah membelek-belek shawl, dahku pun ter'beli' lah satu. 

Jeng, Jeng, Jeng!



Hah, kalau nak tau. Shawl SUCI by Yatt Hamzah ni totally my favorite! Dah lah besar, cantik and kain chiffon jojet yang sangat berkualiti tinggi. bila letak kat kepala,automatic boleh dibentuk, even tak iron pun lagi, plus shawl saya beli ni limited edition and quite pricey, it's RM55. but, rasa macam berbaloi beli sebab half of the money I bought for this shawl will be donate to Palestine. Moga duit memberi berkat pada mereka yang memerlukan :)



Ni close up, boleh tengok Brand ORIGINAL shawl SUCI by Yatt Hamzah :)

You guys can check other beautiful shawls at their:

WEBSITE --> SUCI by Yatt Hamzah
FACEBOOK --> SUCI by Yatt Hamzah
SHOP OUTLET -->showroom level 4 , MARAKesh Busana@MenaraMara, Medan Mara (antara Maju Junction dan Kompleks Pertama)

Berbaloii gila beli. Great quality, so many choices, FREE POSTAGE and more! check their channel on youtube too!

P/S: Walaupun mahal, but their services, their shawls memang cantik! try lah tengok and try lah beli satu :)

Lots of love,
Miss A :)